Program na léto 2024 doplníme v jarních měsících 2024.

Program Zimní Kvantové Akademie 2024

Harmonogram

(22.-25.2.2023)

Čtvrtek 22.2.2023
15.00-16.30 - registrace
17.00 hod. - oficiální začátek programu

V neděli budeme končit cca kolem 13 hod., poté bude oběd.

VIP Program
Během zimního kempu NEBUDE speciální VIP program. Na ten se můžete těšit zase v létě.
VIP Kempáci však budou mít i v zimě slevu na kempovné.

Vážíme si vaší věrnosti a proto dostanete v zimě 500 Kč slevu
na kempovném pro dospělou osobu.

VIP Kempákem jsi, pokud už jsi v minulosti absolvoval
min. dva kvantové kempy a tento kemp bude tvůj minimálně třetí.

Program Zimní Kvantové Akademie 2024

Celým kempem nás budou provázet témata:

ŽITÍ V PŘÍTOMNOSTI a ŠTĚSTÍ

Zimní kemp 2024 bude postavený na kvantování, kvantových meditacích, čištění bloků a strachů, NoGames a prožitkových transformačních workshopech.

Hlavním cílem je co největší prožitek, zážitek a praxe.

můžete se těšit na:

Kvantové meditace a speciální semináře kvantování, které jinde nezažijete s Pavlem Vondráškem,

Čištění bloků a strachů na témata žití v přítomnosti a štěstí s Monikou Webster,

Pojmenování vašich aktuálních problémů a jejich řešení s Liborem Websterem,

Om chanting s Pavlem Vondráškem,

Otevírání srdce s Monikou Webster,

Meditace vipassana s MUDr. Zsoltem Kecskeméthym,

Kraniosakrální terapie s Monikou Malinovou,

Koupání v ledové vodě, Firewalking, chození po střepech, lámání desek a ohýbání roksorů
s Jožkou Vaněm,

Slovanská magie s Tomášem Straškem

a další prožitkový program
(nechte se překvapit, nyní neprozradíme více :).

V sobotu proběhne
silný transformační den - Intenzivní prožitek čtyř živlů

s Pavlem Vondráškem a Jozefem Vaněm

Po tomhle zážitku vám garantujeme, že na svět budete koukat jinak. Zažijete intenzivní posun svých hranic a změnu vnímání světa takového jaký je.

Dětský program

Dětský program bude tentokrát pro děti od 7 let. Pokud chcete přijet s mladšími dětmi a rádi byste pro ně měli hlídání, napište to do přihlášky, domluvíme se individuálně.

Anetka, která se o běžně se svým týmem o vaše děti stará, bude mít malé miminko, takže tentokrát to bude plně pod naší režií
(Libor, Pavel, Monika a dětský tým).

Děti se mohou těšit na prožitkový program ve stylu
dračího doupěte.

Děti od 12 let se mohou účastnit dětského i dospěláckého programu.

Pro děti budou připraveny i speciální workshopy z oblasti kvantování, čištění bloků a strachů a NoGames.
Děti budou na tyto workshopy rozděleny na dvě skupiny dle věku (cca do 12 let a cca od 12 let), aby byla témata přizpůsobena jejich potřebám.

Jak to bude probíhat?

O děti se vám postaráme během přednášek a workshopů pro dospělé.
Vy si budete užívat přednášky a workshopy a vaše děti se mezitím budou učit kvantovat, hrát si a vychutnávat si prázdniny v respektujícím a svobodném prostředí.

Děti s rodiči tráví čas o obědové pauze, pauze na večeři a večer.

Dětský program probíhá v dopoledním a odpoledním bloku a cca 1,5h ve večerním bloku. Rodiče s dětmi si určují, kdy se jde spát a zda se děti večerního program zúčastní nebo ne.

Jaké to bylo v loňských letech?

Margit

KEMP
Kde začít... Začnu heslovitě a možná se rozepíšu. :-)
Místo krásné. Parta lidí úžasná. Program nabitý skvělými aktivitami. Organizace dokonalá. Za všechno plný počet bodů. :-)

Jak Pavel uváděl, že každý prožije jiný kemp, tak ten můj byl akční. :-DKvantování, kreativní tvoření, malba a hudba, jsou náplní mého každodenního života, proto jsem se pustila do věcí nových, adrenalinových.

Začala bych asi akrobacií na šálách. Wau, vyšplhaly jsme 5 metrů vysoko a prováděly kousky! Instruktorka nás skvěle nabudila (bardzo dobrze) a já překvapila sama sebe. Říkala jsem si dobrý, jsem dobrá, v tomhle věku, hmmm!
Ovšem hned následoval turnaj v Ringu. Osud mi vylosoval skvělého parťáka Romana. Probojovali jsme se až do finále! Moc mě to bavilo, hra je super!

Usínala jsem s namoženými svaly a kvantla si "Hop a zdravý mraveneček ráno skáče z postele!" No, z postele vylezl zbitý pes a já doufala, že na famfrpál budou stačit ještě funkční nohy. Omyl :-D

Možná, abych blíž vysvětlila. Někteří ve mě vidí "vílu", ovšem na kempu jsem vytáhla "bojovnici". Ivuška mi říká "Čingis". (To začal můj muž, tvrdí, že jsem potomek Čingischána. :-D)
A přesně tuto energii ve mě probudil famrpál! Ta hra nás všechny tak vtáhla! Moudrý klobouk mi určil tým Nebelvír 2 a děkuji všem skvělým spoluhráčům! V útoku kapitán Lojza, Verča a Dáša, brankářka Majda, chytačka Pavlína, a v obraně se mnou...trapas, zapomněla jsem jméno! Poraďte mi prosím. :-)No, funěla jsem jak Sentinel, a s Nebelvírem 1 jsme obsadili 3.místo. :-D
Byla jsem i v Pavlově experimentálním týpí. Dobře nám nastřelil "high level". :-D
Krásné cvičení a energie, která mě zase šoupla jinam, byla v ženské skupině s Miou a Anetkou. Hlubokým zážitkem bylo vystoupení Mii!
Taky jsme ohýbali roxor, lámali šípy, chodili přes oheň...
Spoustu věcí jsem nestihla, tanečky s Ivuškou, vinutí skleněných korálků, kování podkovy, jízdu na koni... no, tak příště! :-)
Všem Vám chci poděkovat! A jestli dovolíte, speciálně těm, kteří mi byli nejblíž. Lea Ottomanská Siveková,Ivusha Novaa,Jitka Scharingerová,Lenka Jungova,Roman Tazzy Junga, Monika Vondrášková,Pavel Vondrasek ,Jakub a Jiřík Zlatonka.
PS: Jdu si nastřelit Opodeldok. :-D
Margit

Alicja

Jak si tak čtu zážitky účastníků kempu, je na tom opravdu krásně vidět, jak si každý za těch pár dnů prožil naprosto něco jiného :D

Můj kemp byl... pohádkově transformační... Hlavní záměry, které jsem si pro pobyt dala byly 1. vylézt z komfortní zóny a za 2. propustit to, co už ve svém životě nepotřebuju... a to vše, na vlně radosti a hravosti. No, sama jsem nečekala, že si s tím vesmír vyhraje takhle šíleně :D Až si ještě teď říkám, jestli se mi to náhodou všechno jen nezdálo :D

Hned první den jsem poznala dvě úžasné bytosti - jak jinak se v tomhle mystickém příběhu mohli představit, než Víla Jana Čacká a Kouzelník Martin Vitalis :D U ohně v týpí, za nádherného zvuku bubnů, jsem poprvé v životě viděla skutečnou Ohňovou Ženu Soňa Benadová, co by snad podpálila všechno už jen pouhým pohledem (díky, že jsi nás tam tehdy nenechala zmrznout) :D Další neskutečný obraz v mé paměti je z jedné hodiny ráno, kdy za nádherného svitu měsíce mě Víla s Kouzelníkem tahali z mé komfortní zóny a hecovali mně, ať si s nimi jdu v té kose zaplavat do jezírka na naháče :D ... no přiznám se, nadávala jsem u toho jak dlaždič, vymýšlela spoustu výmluv, ale nakonec jsem tam vlezla aspoň na půl naháče a do půl těla :D Větší výkon si nechám na příště :D

Další den mi uvízla v paměti především Potní chýše. Ne ani tak samotná sauna, ale spíš to, jak tahle procedura všechny hodně sblížila... ten obraz 25 nahých lidí hrnoucích se v měsíčním světle z vesela do potoka, a pak se ohřívajících u ohně, mě prostě fascinoval :) Tolik krásný, přirozenosti, otevřenosti, ... Jak moc to vnitřně otřásá z někým, kdo vyrůstal v naprostém opaku... :) No a čím tenhle den zakončit líp, než dvouhodinovou úplňkovou procházkou lesem a poli tak nádhernými, až se tají dech... :) Tyhle obrazy byly vážně jako sen, na který se nedá zapomenout :)

A aby to nebylo jen pohádkové přišla na řadu i Ženská tantra, která dala ledacos do pohybu... na záměr propouštět to, co už ve svém životě nepotřebuju došlo právě v této chvíli. Poprvé v životě jsem na vlastní kůži pocítila skutečnou sílu Žen, tu obrovskou vlnu podpory a lásku ve chvíli, kdy člověk prochází procesem propouštění věcí hodně temných... Velké DÍKY za Vás Ženy, které jste tam semnou byly, za vaši přítomnost, pomoc a podporu ... Neskutečně silný a očistný zážitek...

A nakonec (když pominu spoustu krásných aktivit, které se během těch dnů děly a pohladili moji tvořivou duši), je pro mně jedním z největších darů, co jsem zde dostala, setkání s lidmi, které jsem sice viděla v tomhle životě poprvé, ale srdce si na ně velmi, velmi dobře vzpomíná... :)

Díky za tahle setkání, díky za ten nádherný čas a prostor, který jsem s Vámi mohla těch pár pohádkových dnů sdílet :)

Roman

Ještě jednu zprávu ke kvantovému kempu. To, že byl brutální nastřelovačkou už psát nebudu, protože je to jasné, ale napíšu vám, co mikemp dal nebo naopak vzal.

... tak a teď jsem napsal asi jednu A4 blbostí, které jsem nakonec zahodil a nechal psát srdce ...

Co mi kemp dal a co vzal je úplně jedno, protože žijeme dál Tady a Teď. Protože každý den je úžasný, i když v něm zrovna tečou slzy smutku a bolesti. No a? Zase bude jiný dnešek, kde se budeme radovat se svými blízkými nebo ze svých úspěchů nebo z úspěchů jiných. Zase bude jiný dnešek, který prokecáme a zase bude jiný dnešek, který promlčíme.

Důležité je, že ten dnešek bude a že si ho umíme udělat a nebo prožít tak, aby nám to něco dalo a nebo abychom si třeba jen hráli.

Díky všem organizátorům kempu Pavel Vondrasek, Monika Vondrášková, Hanka Kvantovka, Ivusha Novaa, Jakub, Jirka, Katka, Zbynek, Anetka, Mia spustu lidí v pozadí, které jsem asi ani neviděl a jestli jsem na někoho zapomněl, napištemi a přidám vás tady..
Díky Lenka Jungova za úžasné dny na kempu i za včerejšek, i když to byl den se slzami smutku. Každý takový den mi pomůže vyčistit bordel z duše.
Díky Lenka Jungová za krásnou energii a kvantuj a ten kůň bude.
Díky Matýskovi za překonání jeho strachů.
Díky všem dětem.
Díky Lukas Luke Drak.
Roman

Lenka

Léto a prázdniny vůbec je pro mne nejkrásnější období. Příroda jede na plné pecky, sluníčko dělá z nás všech uvolněné a přátelské bytosti, všude je slyšet dětský smích. Skoro všichni dospělí si alespoň na pár týdnů v roce umí zase hrát a stávají se dětmi. Tátové vymýšlejí neskutečné hry a mámy se více usmívají. Děti jsou šťastné a milované bez podmínek.....
Letos toho bylo mnoho o čem by se dalo psát. Nejvíc nádherná dovolená s Roman Tazzy Junga a Lenka Jungová a s kvanťáky (zdravim Radim Kabátek s rodinou) nebo Kvantový kemp. Hráli jsme si tam vlastně celý týden jako děti. A děti? Ani jsme o nich nevěděli. Děti žily jako malí dospělí a svým vlastním životem. A přežily. I v přírodě a v 18.století.
A nyní je září. Škola, práce, shon a povinnosti.
A mně napadá. Jsme kvanťáci! Pojďme si poslat jednu velkou vlnu. "Jedeme na prázdninové vlně celý rok." Zmizí nám z obličejů vráska starosti, ucítíme v sobě ty sluneční paprsky plné síly, tepla a lásky a naše děti proplují školou a my pracovními povinnostmi rychle a pohádkově jako na pirátské lodi Černá Perla! Můžeme. Umíme!

Lenka

Majda

Kvantový kemp.Nedá se popsat v jednom příspěvku.
Měla jsem spoustu času na postýlce na ortopedii probírat se zážitky z kempu. Vlnily se jako moře v mé hlavě. Jeden, druhý, třetí........... Měla jsem ve své komůrce úžasné spolubydlící. Veroniku Vaškovou, která tvrdila, že teprve jde na šamanskou cestu, ale ona už šamankou je. Petra Salloum, s kterou jsme se každou noc propojily, aniž jsme to vědomě chtěly. v Další komůrce Jitka Batková a Ivana Voříšková, všechny holky jsou neskutečné dušičky, plné lásky.
Seznámila jsem se se spoustou úžasných lidí, povídala jsem si, hrála a smála se s nimi. Hodně času jsem byla sama se sebou a jen se dívala a naslouchala.Okolo sebe jsem viděla lidi, kteří zářili. Každý měl okolo sebe jinou barevnou záři, jako bych se octla v říši Elfů. Plula jsem v té nádherné energii a hudbě hlasů. Pokaždé byla jiná. Do toho hrála hudba nebo šamanské bubny a já prošla nevidělnou stěnou, do jiného světa. Do toho mého světa snů a pohádek. Lítala jsem na koštěti při famfrpálu, tančila s Ivou, jak víla v ženském kruhu, malovala obrazy v sedě a v leže, aniž by mne cokoli bolelo. Bubnovala a byla v týpí s Indiány. S Pavlem v experimentálním stanu, jsem se propojila s ostatními lidmi, cítila tlukot jejich srdcí, klid i neklid, radost, lásku.....S Haničkou u Oshovky viděla nádherné obrazy. Největší zážitky:???

1. Potní chýše, kdy jsem nemohla dlouho sedět a tak jsem se vrtěla a lehala a seděla a pořád dokola a tím jsem si po celém těle včetně vlasů vytvořila trojobal z hlíny, potu,( nejen mého) a jehličí. Tím se dokonale propojila se zemí. Za úplňku, ve 2 ráno se sprchovala s bzučením sršnů, kteří mi zpívali nádhernou píseň.
2. Tantra pro muže a ženy. Kdy mi 5 lidí nezávisle na sobě pohybovali rukama, nohama, hlavou a já se vznesla sama nad sebe, připadala si jak loutka na špagátcích,smála se a smála, nahlas a byla svobodná a šťastná.
3. loučení přišlo loučení, stáli jsme 2 proti sobě položili človíčkovi naproti, ruku na srdeční čakru a dívali se jeden druhému do očí, pak se objali. Nevím s kolika lidmi jsem toto rozloučení udělala, 50, 60? víc? Nevím. Ale každé oči byly jiné. Někdo měl jen jedno, někdo 3, jiný čtyři, jiné stály, další utíkaly. Ale všechny zářily, bylo vidět do hloubi jejich duší. Nádherné objetí, každé jiné. S některými lidmi jsem splynula, od některých dostala pohlazení po duši, od dalších energii a to vše si ponesu do konce života. Tam jsem si uvědomila svoji obrovskou sílu.
Děkuji Vám všem, kteří jste tam byli. S láskou Majda

Absolventka kempu

Krásný den mí drazí,

konečně jsem se dostala k napsání tohoto děkovného mailu.

Jednak jsem rovnou z kempu jela na rodinnou dovolenou a jednak jsem potřebovala všechny ty skvělé zážitky trochu vstřebat.....

Kde začít......

Bylo to úžasné !!!. Po všech stránkách. Naplánovali jste to dokonale.

Líbilo se mi všechno.

Všechny sportovní aktivity, tvořivé činnosti, kvantování, meditace , tancování, sdílení...... Prostě VŠECHNO !!

Moc děkuji za skvělé dny , které jsem mohla prožít s tak nádhernými lidmi. Energie na místě byla neuvěřitelná. Nádherné bylo vzájemné láskyplné sdílení všech kempařů.

A skanzen ? - Dokonalé ! Místo i lidé, kteří v něm žijí ....... !!!

Moc se mi taky líbilo spát na seníku a v teepee .

Z hmotných věcí jsem si domů přivezla krásnou podkovu, skleněnou kuličku, šálu na akrobacii, obrázky a ohnutou roksorovou tyč. Za to MOC DĚKUJI :-)

Těch nehmotných je nesčetně...... nádherný pocit na duši, nová přátelství, víru, že dokážu vše, krásná sdílení, úžasné zážitky, radost, uvolnění, překonání sebe sama ...... DÍKY, DÍKY, DÍKY :-P.

Daniela

Ahoj celý týme TKDM,

děkuji moc za krásný mail i fotky. Za mě co se kempu týká, tak není co vytknout. Se vším jsem byla naprosto spokojena a předčilo to veškerá má očekávání. Záměr, se kterým jsem na kemp přijela, se mi do puntíku splnil. Aktivity byly tématicky rozvrženy rovnoměrně a neměla jsem problém si vybrat to, co mě zajímalo. To, že bych se někam nedostala, se mě netýkalo. Vyhovovala mi i délka kempu. O den delší by ještě šel, ale pak by to už asi bylo moc. Na konci jsem se cítila unavená a vím, že do dalších dní bych už nemohla jít naplno. Co se týká ubytování (U Můrynek) a stravy, tak bylo úžasné - vegetariánská strava mi 100% vyhovovala.

Všem organizátorum chci moc poděkovat a těším se na další setkání - tentokrát už asi s mimčem v šátku :-)

S přáním příjemného dne

Daniela

Lea

Mé kempování
pro mě nezapomenutelný zážitek. Děkuji všem všem všem, těm které jsem potkala i těm které jsem nepotkala. Jak organizátoři, tak účastníci zájezdu byli jste všichni skvělí. Děkuji i sobě jak jsem si to krásně užila, na plný pecky, tady a ted. Kolikrát jsem sama na sebe hleděla s údivem, co všechno ve mně je, co všechno ve "svým věku" dám, s jakou lehkostí ty hranice posouvám. Mé srdíčko se směje a usmívá a je velmi spokojené. DĚKUJI VÁM VŠEM. Už ted se těším na příští kemp.

Pavla

Miluji film Avatar a moc Vám děkuji za to závěrečné loučení.

Nedá se ani popsat, co všechno se dá při tomto "Zřím tě" vidět a prožit...... ÚŽASNÝ ZÁŽITEK !!

Děkuji Vám za vše :-P

Hlásím se na příští kemp :-D !

Mějte se krásně .......... a to vy budete - o tom žádná :-D.